„Kanų Liūtuose“ – geriausios 2013-ųjų reklamos

Festivalio „Kanų liūtai“ emblema./Festivalis „Kanų liūtai“ (2013)
Visi bilietai į festivalį išperkami žaibiškai. Festivalio „Kanų liūtai“ emblema./Festivalis „Kanų liūtai“ (2013)

Lapkričio 26-ąją didžiuosiuose Lietuvos kino teatruose įvyks 2013 m. tarptautinio reklamų festivalio „Kanų Liūtai“ nugalėtojų peržiūros. Renginio metu žiūrovai pamatys Tarptautiniame kūrybiškumo festivalyje geriausiomis pripažintas reklamas. Tai puiki proga išvysti originalius ir inovatyvius reklaminius kūrinius, pasisemti įkvėpimo ir naudingai praleisti laiką.

„Kanų Liūtai“ – tai tarptautinis festivalis, kurio metu vyksta tikra kūrybos komunikacijoje šventė. Festivalis skatina reklamos kokybę ir išraišką.

„Kanų Liūtų“ reklamos festivalis šiemet švenčia savo 60-metį. Į birželio mėnesį vykusį „Kanų Liūtų“ festivalį susirinko apie 12 000 reklamos ir komunikacijos profesionalų iš viso pasaulio, nuo kūrybininkų iki rinkodaros specialistų. Čia vyko daugybė seminarų, kūrybinių dirbtuvių ir parodų. Kiekvienais metais „Kanų Liūtai“ stengiasi nustebinti žymiais vardais ir netikėtomis temomis. Geriausiems reklaminiams kūriniams įteikiamas prestižiškiausiu laikomas kūrybinės komunikacijos apdovanojimas – liūto statulėlė. Šis trofėjus yra trokštamas visų reklamos kūrėjų.

Į Lietuvos kino teatruose rodomas „Kanų Liūtų“ peržiūras susisrenka gausus skaičius žiūrovų. Pernai geriausias pasaulio reklamas stebėjo 65 % daugiau žiūrovų, nei užpernai. Šiemet žiūrovai pamatys tokių kompanijų, kaip „Coca-cola“, „Volkswagen“, „Nike“, „Direct TV” ir kt., darbus, gavusius bronzos, sidabro, aukso ir „Grand Prix“ apdovanojimus.  Bilietai į kino sales išperkami visiškai. Tad norintys sužinoti 2013 m. „Kanų Liūtų“ statulėles laimėjusias reklamas ir pasisemti kūrybinių idėjų bilietus turėtų pirkti iš anksto.