„Financial Times“ vaizdingai atskleidė socialinių tinklų įtaką auditorijai

Britų verslo dienraštis „Financial Times“ nusprendė iliustratyviai parodyti, kaip jų skaitytojų auditoriją veikia socialiniai tinklai. Iš ikonografinio pristatymo matyti, kad į laikraščio internetinę svetainę įvairios socialinės medijos pritraukė iš viso 3,9 mln. lankytojų.

„Financial Times“ pateikto pristatymo ištrauka. Nuotr. ft.com

2,2 mln. iš jų naudojosi socialiniu tinklu „Twitter“, 1,3 mln. – „Google+“, 430 tūkst. – „Facebook“, 18 tūkst. – „LinkedIn“. Apie pusę (49 proc.) visų šių lankytojų sudaro JAV ir Didžiosios Britanijos gyventojai.

„Financial Times“ pripažįsta, kad per socialinius tinklus atklystantys skaitytojai sudaro labiausiai augančią auditorijos dalį. Per pastaruosius 6 mėnesius jų skaičius išaugo 20 proc.

Dienraštis taip pat atliko 1128 skaitytojų internetinę apklausą birželio ir liepos mėnesį. Ši apklausa parodė, kad iš viso 91 proc. skaitytojų naudojasi socialiniais tinklais, 70 proc. mano, kad jie yra naudingi, o 13 proc. vadina tai laiko švaistymu.

76 proc. skaitytojų tikino, kad seka „Financial Times“ naujienas per socialinius tinklus. 35 proc. tai daro per „Facebook“, 39 proc. – per „Twitter“, 22 proc. – per „LinkedIn“.

Daugiau apie tai galite skaityti čia.

Šaltinis: www.ft.com

Patalpinta: Naujienos, Pasaulyje