Vakarų Europos verslo kompanijos nepripažįsta bendravimo socialiniuose tinkluose
Atlikus tyrimą paaiškėjo, jog Europos didžiųjų verslo kompanijų darbuotojai socialiniais tinklais „Facebook“ ar „Twiter“ darbo tikslais naudojasi rečiau nei jų konkurentai – trečiųjų pasaulio šalių verslo kompanijų darbuotojai. Tyrimą atliko tarptautinė audito ir mokesčių konsultavimo bendrovė „KPMG“.
Tyrime dalyvavusių Kinijos, Indijos ir Brazilijos verslo kompanijų darbuotojai gerai įvertino formalųjį komunikavimą socialinėje erdvėje. „Facebook“ ar „Twiter“ svetainėse darbo metu jie lankosi net 20 – 30 proc. dažniau nei jų kolegos Vakarų Europoje. „KPMG“ iš viso apklausė 1850 įvairių verslo kompanijų vadybininkų ir 2016 darbuotojų iš 10 pasaulio šalių.
„Didelis verslo kompanijų darbuotojų naudojimasis socialiniais tinklais darbo metu gali reikšti kitų komunikacinių priemonių, pavyzdžiui, elektroninių laiškų, saulėlydį“, – teigė Tudor Aw, „KPMG“ technologijų skyriaus Europoje vadovas.
Spėjimai apie naują komunikavimo formą pasaulinėse verslo įmonėse atsirado po viešo Prancūzijos IT verslo bendrovės „Atos“ pareiškimo, jog iki 2014 – ųjų kompanija ketina atsisakyti komunikavimo elektroniniu paštu darbo metu tarp darbuotojų. Anot „Atos“ vyresniojo vadovo Thierry Breton, darbuotojai veltui praleidžia valandas ieškodami svarbių klientų elektroninių laiškų, kurie pasiklysta tarp kolegų žinučių.
„KPMG“ atliktas tyrimas taip pat parodė, jog 98 proc. Kinijoje ir 95 proc. Brazilijoje esančių verslo kompanijų vadybininkai darbo metu socialiniais tinklais naudojasi bent kelis kartus per savaitę. Jungtinėje Karalystėje tai daro 80 proc. apklaustųjų. Tik 48 proc. Jungtinės Karalystės verslo kompanijų darbuotojų naudojasi „Facebook“ ar „Twiter“ bendraudami su klientais, rėmėjais ir kitais svarbiais asmenimis. JAV tai daro 72 proc., o Kinijoje formaliai socialiniuose tinkluose komunikuoja 83 proc. apklausos dalyvių.
Parengta pagal užsienio informaciją