Greito maisto restoranų tinklas „McDonalds“ užsimojo žengti į Jungtinės Karalystės švietimo sistemą. Mančesterio Metropoliteno Universitete kompanijos restoranų viršininkams pristatomos specialios verslo vadybos studijos.
Du metus trunkančios studijos yra pakeista universitete dėstoma verslo plėtros programa. Jos bus sudarytos iš darbo auditorijose, elektroniniu būdu skaitomų paskaitų, bei apmokymų darbo vietoje. Toks mokymosi išskaidymas į keletą dalių motyvuojamas tuo, kad žmonės daugiau nebenori rinktis tarp darbo ir mokslo- „tai neturėtų būti paralelios visatos“ – teigia vyresnysis kompanijos viceprezidentas Deividas Fairhurst’as bei priduria, kad tokiu būdu darbuotojai galės gauti nacionaliniu mastu pripažintą kvalifikaciją nepaliekant savo darbų.
Pasak pašnekovo, tai puikus pavyzdys kaip didelė kompanija, šalyje turinti apie 85 tūkstančius darbuotojų, žiūri į savo personalo apmokymą ir lavinimosi galimybių suteikimą, tikintis, kad tai padės padidinti pardavimus. Teigiamą nuostatą šiuo klausimu anksčiau jau išreiškė generalinis Britų Pramonės Konfederacijos direktorius Ričardo Lambertas, kurio nuomone, tai „puikus pavyzdys kaip verslas gali atlikti savo vaidmenį, padedant užtikrinti aukštos kokybės profesinį mokymą“.
Ši istorija yra vienas paskutinių pavyzdžių, kaip kompanijos siekia kelti savo darbuotojų kvalifikaciją. Anksčiau tai yra padaręs parduotuvių tinklas „Harrods“, kai bendradarbiaudamas su Anglia Ruskin universitetu, įsteigė laipsnį suteikiančias studijas savo personalui. O „Microsoft“ korporacija vien praeitais metais savo kvalifikaciją suteikė 17, 500 Jungtinės Karalystės gyventojų. Verta paminėti ir tai, kad prieš keletą savaičių paskelbta jog Šiaurės Karolina taps pirmąja valstija JAV, kurioje visos vidurinės mokyklos naudosis kompanijos mokymosi sistema, suteiksiančia „Microsoft“ siūlomą kvalifikaciją.
Parengta pagal BBC informaciją