Britai pristatė konkurentą populiariai muzikos klausymosi programai „Spotify“

Muzikos klausymui internete sukurta nauja programa „Songdrop“ leidžia klausytojui  susidaryti asmeninį grojaraštį naudojantis bet kurioje muzikos klausymosi platformoje (YouTube, SoundCloud, Bandcamp ir kt.) esančiais kūriniais.  „Songdrop“ užtikrina autorinių teisių saugumą, o transliacija nėra pertraukiama reklamomis ir neribojama.

Muzikos žurnalisto Karolio Vyšniausko leidiniui „1883 Magazine“ kalbinta „Songdrop“ įkūrėja Brittney Bean teigė, jog idėja sukurti tokią programą kilo norint susisteminti jos pačios klausomą muziką. Programa, į grojaraštį įtraukianti bet kurioje interneto svetainėje esančius kūrinius, tapo puikia išeitimi.

K. Vyšniauskas sutinka, kad galimybė pačiam kurti grojaraštį – didžiulis  „Songdrop“ pranašumas, tačiau pats tebeskiria pirmenybę „Spotify“. „Esu labiau įpratęs, o ir atlikėjai tuomet gauna atlyginimą už tai, kad jų muzikos klausaisi. Bet bėdos prasideda tada, kai „Spotify“ kokio nors kūrinio ar atlikėjo savo duomenų bazėje neturi. Tada tinka „Songdrop“, – teigė K. Vyšniauskas.

Panašios nuomonės laikosi ir kiti melomanai. Studentai Tomas Strelčiūnas ir Marija Čepukaitytė teigė, kad „Spotify“ jau tapo jų kasdienybe. Norėdami neribotai klausytis muzikos, jie abu kas mėnesį moka po 24,5 Lt. M. Čepukaitytei ši programa – geriausias kainos ir kokybės santykis, o T. Strelčiūnas susidomėjo ir alternatyva: „Songdrop“ neteko naudoti, bet būtinai išbandysiu. Jeigu „Youtube“ ir „Soundcloud“ dainas galima sukelti į vieną vietą, tai aišku, kad tai didelis privalumas“.

„1883 Magazine“ publikuoto interviu su „Songdrop“ sumanytoja duomenimis, šiuo metu programa naudojasi daugiau nei 25 tūkstančiai vartotojų. Kol kas ši paslauga nekainuoja, bet ruošiamos „iOS“ ir „Android“ mobiliosios „Songdrop“ aplikacijos bus mokamos.

Patalpinta: Pasaulyje