CNN laiko „Facebook“ pagrindiniu varžovu

Andi Narvaez (Flickr) nuotrauka

Kai pradedama galvoti apie konkurenciją, CNN prezidentas Jonas Kleinas ima bijoti „Facebook“.

Asmenybė, kuri yra žiniasklaidos viršūnėje, tiki, kad socialiniai tinklai jo verslui kelia didesnę grėsmę nei kitos žiniasklaidos priemonės.

Neseniai vykusioje konferencijoje su „BusinessWeek“ Kleinas teigė: „Mes norime būti labiau patikimas šaltinis. Aš esu susirūpinęs dėl maždaug 500 mln. žmonių „Facebook“ socialiniame tinkle palyginti su „Fox“ teturinčia 2 milijonus žiūrovų“.

Intriguojantys pasisakymai buvo pateikti po savaitės, kai buvo paskelbta, jog „Facebook“ įgauna naują vaidmenį – tampa ne tik socialiniu, bet ir naujienų tinklu. „Facebook“ turi galios sukurti ir keisti istorijas, būtent tai ir gąsdina susiformavusį žiniasklaidos elitą.

Vis dėl to, tuo blogos naujienos CNN nesibaigia. Vykstantys procesai tik patvirtina, kad socialiniai tinklai iš tikrųjų gali ne tik teikti pramogas, bet ir naujienas, kurios yra žymiai lengviau ir patogiau pasiekiamos. Tad J. Kleinas ketina imtis permainų ir rekonstruoti CNN.com bei padaryti šį tinklalapį patrauklesniu interneto vartotojams.

O iš kur Jūs dažniausiai gaunate informacijos – televizijos ar socialinių tinklų (jei juos vis dar galima taip vadinti)?

Panaudota informacija iš mashable.com.

Patalpinta: Naujienos, Pasaulyje