Į populiariausių prekės ženklų Baltijos šalyse dvidešimtuką pakliuvo šešios medijų bendrovės

Populiariausias prekės ženklas Baltijos šalyse priklauso internetinės paieškos kompanijai „Google“, rodo rinkimų tyrimų bendrovės „Gfk“ ir „DDB Consulting“ atlikta analizė.

„Doodles“ išmoningai pateikia tą patį „Google“ prekės ženklą.

Tyrimo metu buvo nagrinėjami 556 prekės ženklai. Jų žinomumui įvertinti pasitelkta 310 klausimų, taip pat nagrinėti vartotojų gyvenimo būdas ir vartojimo įpročiai.

Be „Google“, į populiariausių prekės ženklų Baltijos šalyse dvidešimtuką pakliuvo dar penkios medijų bendrovės.

Trečioji vieta atiteko internetinės komunikacijos kompanijai „Skype“. Ji pralenkė šeštoje vietoje likusį socialinį tinklą „Facebook“, taip pat Baltijos šalyse transliuojamą televiziją „TV3“ (septinta vieta) ir vaizdo įrašų portalą „Youtube“ (aštunta vieta).

Antrajame dešimtuke atsidūrė ir žinomiausias, o Lietuvoje ir skaitomiausias naujienų portalas „Delfi“ (dvylikta vieta).

Daugiau galite skaityti čia.

Patalpinta: Naujienos, Pasaulyje