Žiniasklaidos pakraščiai
Įsijungęs televizorių greitai susierzini ir imi perjunginėti kanalus, bandydamas pabėgti nuo įkyrios reklamos, užuot mėgavęsis savo mėgstama laida. Atsivertęs laikraštį nejučiomis trukteli pečiais, pamatęs straipsnius, paskendusius reklaminiuose šūkiuose, o apie internetinę erdvę jau net nepradėkime… Šiame medijų amžiuje galima lengvai pasiklysti tarp įvairaus žanro informacijos ir jos šaltinių. Juk niekas nepamoko, kaip atskirti kokybę nuo šiukšlės. Renkamės tai, kas mums atrodo teisinga ir įdomu. Pavargę nuo nuolatinio informacijos srauto, kurioje svarbiausias kriterijus yra operatyvumas, atsigręžiame į alternatyviąsias žiniasklaidos priemones, kviečiančias skaitytoją pažinti vieną nišą, domėtis ir suvokti.
Kultūra, mada, sportas, religija… Pradėję bendrauti su nišinės žiniasklaidos atstovais pamatėme, kiek daug žmonių dirba savanoriškai, vedami idėjos ir siekdami kokybės. Šie žmonės kviečia atsikratyti stereotipų ir nebijoti būti kitokiems. Įžvalgumas, nuoširdumas, geras skonis – tai jų prekiniai ženklai, atstojantys rėkiančias reklamas, ar „sensacingas“ naujienas. Todėl kviečiame ir mes atrasti savo nišą, neapsiriboti vien straipsnių įžangomis, o nerti į informacijos gelmę, užuot plaukus jos paviršiumi.
Skaitykite šiame leidinyje.