Varlyčių kūrėjas: „Nebijokime eksperimentuoti“

Varlyčių kūrėjas Arnas Barišauskas. E. Parazitės nuotr.

Ką rinktis: solidžiausiu vyrišku aksesuaru laikomą kaklaraištį ar šiek tiek užmirštą varlytę? Jei abejojate dėl antrojo pasirinkimo, nes įsivaizduojate jas klasikines, pilkas arba juodas ir nuobodžias, jų kūrėjas Arnas Barišauskas su jumis nesutiktų ir pasistengtų įrodyti priešingai. Vos prieš metus pradėjęs kurti šį aksesuarą, jis galėtų pasiūlyti įvairiausių spalvų ir raštų peteliškių. Kūrybinių minčių jaunuoliui nestinga. Per metus Arnas pristatė jau dvi varlyčių kolekcijas ir ateityje žada kurti visą vyriškų aksesuarų liniją. Apie varlytes, kūrybines kančias ir ateities planus kalbamės su varlyčių kūrėju Arnu Barišausku.

Varlyčių kūrėjas Arnas Barišauskas. E. Parazitės nuotr.

Kaip geriausia Jus pristatyti? Varlyčių kūrėjas, dizaineris, pardavėjas…?

Save pavadinčiau varlyčių kūrėju, nes manau, kad ši sąvoka yra plačiausia ir apima spalvas, užsegimus, varlyčių formą, atrinkimą ir patekimą į kliento rankas.

Kaip pats atradote varlytes ir ar prisimenate pirmąją savo varlytę?

Žinoma! Pirmoji mano varlytė buvo pirkta pusbrolio vestuvėms prieš 3 metus, tačiau tai tebuvo gera proga ją įsigyti, nes galvoje ilgą laiką sukosi mintys apie šį aksesurą. Tai yra išskirtinis ir vienas elegantiškiausių aksesuarų vyro garderobe. Jau nuo senų laikų vyrai į didžiausius pokylius eidavo tik pasirišę peteliškėmis. Taigi, aš nusprendžiau suderinti išskirtinumą, klasiką su laisvalaikiu ir sukūriau laisvalaikio varlyčių liniją.

Ar egzistuoja varlyčių mados tendencijos? Ar vadovaujatės jomis?

Vadovaujuosi, nors varlytės forma yra standartinė, taigi, manau, kad pagrindas yra spalvos. Atkreipiu dėmesį į tai, kokios spalvų tendencijos vyrauja vieną ar kitą sezoną.

Jūsų kurtos varlytės išsiskiria išties išskirtine kokybe. Kiek laiko užtrunka pasiūti vieną varlytę?

Na, pačios pirmosios varlytės kokybe pasigirti tikrai negalėjo. Reikėjo nemažai kantrybės, kol siuvėjos sugebėjo savarankiškai, viską iš pirmo karto gerai atlikti. Kokybiškai pasiūti vienai varlytei reikia apie 30 min. Visos varlytės yra rankų darbo.

Pristatyta jau antroji varlyčių kolekcija. M. Genytės nuotr.

Tikriausiai ne kiekvienas vyras žino, kaip išsirinkti tinkamą varlytę. Gal turite keletą patarimų į ką reikėtų atkreipti dėmesį renkantis šį aksesuarą?

Šiuo požiūriu Lietuva dar pakankamai konservatyvi šalis. Kartais galima sulaukti kreivo žvilgsnio vien už tai, kad esi šiokią dieną pasirišęs varlytę ar tiesiog esi su ryškiais batais. Tad nenuostabu, kad dažniausiai vyrui varlytę renka žmona ar draugė.

Vyrai labai dažnai nori jas prie kažko derinti, tačiau varlytė – toks aksesuaras, kuris nebūtinai turi būti tokios pat spalvos kaip švarkas ar megztinis. Tai gali būti ryškus ir išskirtinis visos aprangos akcentas.

Kur galima įsigyti Jūsų kurtų varlyčių?

Šiuo metu jau esame sukirtę rankomis su dizaino studijos  „Dizaino virtuvė“ vadove ir dviejų savaičių laikotarpyje, vos tik baigsime gaminti stendą, varlytes galima bus pamatyti ir įsigyti Vilniaus senamiestyje. Be to, jas galima užsisakyti ir mūsų oficialioje internetinėje svetainėje.

Ar tenka susidurti su kūrybinėmis kančiomis?

Kadangi mūsų veikla prasidėjo visai neseniai, šiek tiek daugiau nei prieš metus, tai idėjos dar neišsisėmė ir jų turiu bent jau pusei metų į priekį.

Jūsų, kaip kūrėjo, ambicijos?

Didžiausias noras yra sukurti ir išplėsti visą vyriškų prekių liniją nuo kojinių iki piniginių. Taip pat – padėti vyrui stilingai pabrėžti savo charakterį, o tai Lietuvoje šiuo metu yra tikrai sudėtinga padaryti.

Kokia reklama yra geriausia Jūsų varlytėms?

Siekiu, kad produktas būtų išskirtinis tiek savo spalva, tiek kokybe bei įpakavimu, ir smagiausia, kai žmonės kreipiasi, nes kažkas rekomendavo. Tai reiškia, kad užsimezgė grįžtamasis ryšys, kuris, manau, yra didžiausias darbo įvertinimas.

Koks yra Jūsų klientas?

Pradžioje orientavomės į jauną klientą ir kūrėme daugiau laisvalaikio, spalvotas varlytes, tačiau laikui bėgant pastebėjome, kad labai siaurai savo klientų segmentuoti negalime, nes jų pasitaiko labai įvairių, nuo 17 iki 65 metų, o kartais ir mamos savo mažyliams nuperka, nes yra išleista linija ir vaikams. Taigi, bet kokiu atveju, klientas yra ieškantis išskirtinumo.

Patalpinta: Rašiniai