„Google +” stoja į kovą su „Twitter“ ir „Facebook“
Po 12 savaičių trukusio bandomojo laikotarpio didžiausia paieškos sistema „Google“ pagaliau atidarė savo socialinį tinklą „Google +“. Per tokį trumpą laiką jis pritraukė daugiau nei 20 milijonų vartotojų.
„Google +“ meta iššūkį socialinių tinklų lyderiams – „Facebook“, turinčiam per 800 milijonų aktyvių vartotojų, ir „Twitter“, kurio narių skaičius jau viršijo 100 milijonų.
Iš pirmo žvilgsnio naujas socialinis tinklas mažai kuo skiriasi nuo savo konkurentų. Tačiau pagrindinis skirtumas yra „circles“ – draugų ratai. Priešingai nei „Facebook“, kuriame kiekvienas jūsų „draugas“ (nesvarbu, kas jis būtų: kolega, kaimynas ar šeimos narys…) mato tą pačią informaciją, „Google +” naudoja draugų ratus, kurie padeda vartotojams pasirinkti, su kuo dalytis informacija. Draugų rate gali būti tik artimiausi draugai, šeimos nariai ar vienas vienintelis išrinktasis.
„Mūsų tikslas sukurti socialinį tinklą, kuriame dalijamasi informacija taip, kaip tikrame gyvenime. Draugų ratai leis jums tai padaryti, juk ir gyvenime su skirtingas žmonėmis bendraujame skirtingai“, – didelėmis ambicijomis dalijosi vienas „Google“ steigėjų ir generalinis direktorius Larry Page.
Dar viena naujovė, kurią galime rasti „Google +”, tai balso ir vaizdo pokalbiai socialiniame tinkle, kurių kol kas mums negali pasiūlyti jau anksčiau minėtieji „Facebook“ ir „Twitter“. Dar vienas skirtumas tarp „Twitter“ ir „ Google +” yra tas, kad pastarasis neriboja žinučių ilgio.
Paieškos sistemų milžinė „Google“ savo socialiniame tinkle pasinaudojo ilgamete patirtimi ir išplėtojo patogią paieškos sistemą. Naujienų sraute vartotojai matys tai, kas jiems yra aktualu.
Parengta pagal The Guardian ir The Reuters informaciją