Didžioji Britanija: galėtume būti viena pirmųjų šalių, kurioje sustos reklamos išlaidų mažėjimas
Tačiau „Group M“ tiki, jog Didžioji Britanija iki 2012 m. nepasieks savo įprasto 5% metinio reklamos išlaidų augimo.
Didžiojoje Britanijoje 2008-aisiais palyginus su 2009 m. išlaidos sumažėjo 11,8 %, nors bendrovė metų viduryje prognozavo 14 % nuosmukį. „Ir 2009-ieji ir 2010-ieji metai dabar atrodo daug geriau, nei prieš 6 mėnesius“ – teigė bendrovės direktorius Adam Smith. „To galbūt užteks atgaivinti rinkodaros investicijas, tačiau nepalengvins biudžetinių ir buitinių pajamų augimo, kurios laukia 2010 metais“.
Group M duomenimis TV reklamos išlaidos turėtų smukti 11,6 % 2009 m. iki 2,92 milijardo svarų ir 0,2 % ateinančiais metais. Reklamos išlaidos turėtų smukti 20,4 % šiais metais iki 3,9 milijardo svarų ir 6,4 % kitais metais iki 3,6 milijardo svarų. Tačiau reklamos išlaidos internete 2009 metais pakilo 2,7 % ir prognozuojamas 7,3% pakilimas 2010 metais nuo 3,4 iki 3,7 milijardo svarų.
Paruošta pagal Guardian.co.uk