Pašaukimo maršrutai


* Spauskite pavadinimus

Nuo žemės iki dangaus

Jolita Grincevičiūtė

Asmeninio archyvo nuotr.

Muzika Moniką Breivytę (24 m.) lydi nuo pat vaikystės: džiazinio vokalo pamokos, baigta meno mokykla, ketveri muzikos pedagogikos studijų metai ir visi jie praleisti dainuojant merginų bei mišriame „Musica“ choruose, taip pat, treji metai koncertų su „Gospel“ choru. Tačiau šiandien mergina save išbando ne muzikinėje ar pedagoginėje veikloje, o stiuardesės darbe. Monika sako, kad svarbiausia atrasti tai, ko ieškai. Tad ir, kalbamės su Monika apie jos pačios paieškas: kelionę į savęs pažinimą bei pašaukimo maršrutus.

Lietuvos futbolas. Niekam nereikalingi fanatikai

Austė Jucytė

Futbolo klubo „Tera“ komandos nariai. Asmeninio albumo nuotr.

Apie ką kalbame, kai kalbame apie Lietuvos futbolą? Jeigu nesate šios, populiariausia pasaulyje tituluojamos, sporto šakos žinovas, tuomet greičiausiai į galvą ateina tik keli geriausiai Lietuvoje žinomų futbolo klubų vardai ir jų simboliai : Vilniaus „Žalgirio“ baltos ir žalios juostos, Klaipėdos „Atlanto“ jūros arkliukas ar geltonieji „Trakai“. Šios komandos priklauso A lygai. Tai aukščiausia futbolo lyga Lietuvoje, kurioje šiuo metu žaidžia 8 komandos. Tarp jų ir Marijampolės „Sūduva“, kuri, nugalėjusi „Žalgirį“, iš žemesniosios pirmos pakilo į aukščiausiąją lygą. Šie futbolo klubai ne tik susilaukia daugiau dėmesio spaudoje, gausesnio žiūrovų kiekio tribūnose, tačiau ir gauna didesnę finansinę paramą, lengvesnes sąlygas treniruotis ir žaisti varžybose, o žemesnėse lygose žaidžiančios komandos susiduria su sunkumais, jų išlikimas tėra grįstas meile sportui.

Tinklaraštininkų laikas

Iveta Vištorskytė

Kas yra tie žmonės, kurie taip drąsiai internete visiems rodo savo aprangą, dalija stiliaus patarimus ir pristato naujausius kosmetikos produktus? Koks tikslas užsiimti tokia veikla? Tai – tinklaraštininkai. Mados renginiuose jie dalyvauja kaip žiniasklaidos atstovai, o skaitytojai sulaukia išsamios renginio apžvalgos. Jie rašo apie mados pasaulio naujienas, pristato naujus produktus rinkoje, drąsiai reiškia savo nuomonę. Viena iš jų -Simona Aleknaitė, 24-erių metų vieno pirmųjų Lietuvoje mados tinklaraščio OH SO BOHEME įkūrėja. Simona neslepia, kad jeigu ne ši veikla, jos gyvenimas atrodytų visai kitaip. Juk tinklaraštininkai bendradarbiauja su garsiausiais kosmetikos, drabužių ir aksesuarų prekiniais ženklais. Apie juos rašo stiliaus žurnalai, interneto portalai. Tinklaraščiai daro didelę įtaką skaitytojams, tad kalbame su Simona apie jos pomėgį rašyti ir šiuolaikinio tinklaraščio sąvoką, problemas, galimybes.