Rugsėjo 27-29 d. Niujorką siaubs „Reklamos savaitė“

Rugsėjo 27-29 dienomis Niujorke kaip niekad bus gausu žmonių, apsiginklavusių kompiuteriais, naršančiais „Twitter“, „Facebook“ programose, kadangi vėl prasideda kasmetinė jau septintus metus rengiama „Reklamos savaitė“.

Šios savaitės metu dalinamasi reklamos verslo plėtros idėjomis, aptariamas žiniasklaidos vaidmuo reklamoje, mokoma komunikacijos lyderystės. Tai puiki proga įgauti įgūdžių ir žinių metams į priekį.

„Reklamos savaitė“ – ne pelno siekianti organizacija, vadovaujama „savanorių direktorių“: Andrew Robertson (reklamos firmos BBDP generalinis direktorius), Mayan Banikarim („Univision Communication Inc.“) ir kt., bendradarbiaujanti su tokiais įtakingais reklamos ir žiniasklaidos rykliais, kaip „Google“, „NBC universal“, „Datran Media“.

Šių metų „Reklamos savaitės“ šūkis – „get out of your head“ (išsilaisvink iš savo galvos spąstų). Renginio reklaminėje skrajutėje pateikiama daugiau šūkių, pvz.: originalumo negalima išmokti, turi būti įkvėptas; neleisk, kad „dėdė“ tinginys įlystų į tavo smegenis. Šie šmaikštūs ir įkvepiantys žodžiai savyje gali slėpti ir kitą potekstę – šiuo metu trūksta naujų, vaisingų, galingų idėjų, kurios išjudintų reklamos rinką. Renginio dėmesio centre, šiais metais, atsidūrė socialinė žiniasklaida, dėl šios priežasties renginiuose daugiausia šmėžuos socialinio tinklalapio „Facebook“ bendruomenė. Iškeliamas klausimas: ar mums pakanka socialinės žiniasklaidos? Šiuo klausimu bus diskutuojama, remiantis 2010 – ųjų metų tyrimų duomenimis. Tačiau ne ką opesnės ir globalesnės yra kitos temos, kurios šiais metais įtrauktos į „Reklamos savaitės“ programą: kaip naudojantis žmonių emocijomis puoselėti multikultūrinio verslo plėtrą; gėjų ir lesbiečių vaidmuo verslo rinkodaroje.

„Reklamos savaitė“ – tai ne tik paskaitos ir nesibaigiantis maratonas, taip pat kiekvienais metais renkami metų reklaminis šūkis ir simbolis.

Paruošta pagal „AllThingsD“, „Advertising Week“ ir „The Faster Times“ informaciją.

Patalpinta: Naujienos, Pasaulyje